ok, I dont know apa i buat, If i ada buat salah, mintak maaf la. I rasa u takleh kawan dengan orang cam i ni, cuz i guess that you dont get my flow, u know? I dont know what friendship means to you, Hi and Bye? Hmm. I simpan and jaga kawan i, but if u chose to keep the anger in silent mode n distance yourself, your loss. Dah ah macam chipsmore, jap ade jap takde. Takpe ah, i ade je kat sini. Ntah apa kes u. Its alright lah, im tired for unnecessary ,broken puzzles and drama's. Kalau ada salah dan silap kata i mintak maaf dari hujung jari jemari sampai every strand of my hair punye ending lah. Some people can be so ^%$#!@#$% haaa that bahasa i tak faham. COMPLICATED TAK PASAL2.
Maybe i ni hati batu ke, paaalat ke, bangang ke apa ke. Ada? Ada ? ADA AKU KESAH?!! NTAH LA KAN. Geram !
Lantak, i takde mood, thanks period kerana menggangu emosi jiwa yang terlara ni. I think that if i were to be buried deep down about 6 or 7 feet underneath, life would be perfect. Sigh. BENCI BENCI BENCI !!! I effing hate this sitch now, and yes my back hurts, ma puszzneszz feels like there's a bunch of shrek's shuffling in it. aaaah. Bad time to blog kan, ini dinamakan blog of the perasaan. Hahahahahah. cipet. Latersss!
3 comments:
hurrmmmm...
hurmm mende
ntah la ....
Post a Comment